niedziela, 28 czerwca 2015

Ostatni rozdział. Recenzja "Niezłomnych" - C. J. Daugherty

Nathaniel zdobywa przewagę. Uczniowie Akademii Cimmeria podupadają na duchu. Udręczona Allie martwi się nie tylko o szkołę, ale także o los Cartera. Wie jednak, że musi odnaleźć w sobie siły do walki, dlatego namawia Isabelle do wznowienia treningów w Nocnej Szkole. Uważa, że tylko wtedy uczniowie nie utracą wiary w zwycięstwo. 
Czy Nathaniela można pokonać? Jak wiele będą gotowi poświęcić bohaterowie? Jakie tajemnice jeszcze skrywają?

Dane szczegółowe:
  • Tłumaczenie: Borowski Mateusz
  • Seria: Wybrani
  • Data wydania: 17 czerwca 2015 
  • Liczba stron: 400
  • Cena okładkowa: 39,90 zł
  • Wydawnictwo: Otwarte
  • Indeks: 16956728





*Mogą przewinąć się spojlery dotyczące poprzednich części. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! :)*

 Zacznijmy od tego, że wbicie się w powieść (po praktycznie 7 miesiącach od przeczytania poprzedniej części) było niezwykle trudne. Akcja rozkręca się gdzieś dopiero po połowie, więc trochę zmuszałam się do czytania. 

Allie, czyli nasza główna bohaterka pragnie walczyć i pomóc ile tylko może, by uwolnić Cartera. Jest jej oczkiem w głowie.
Ryzykuje życie, walczy i jest nieustraszona! I tym razem się na niej nie zawiodłam. 
W kwestii spraw miłosnych (mamy tu typowy "trójkąt") jest już pewna kogo kocha, mimo, iż wie, że ten związek potwornie zrani osobę trzecią, decyduje się na niego. 
Mimo, że go odrzuciła, marzy by zostali dalej bliskimi przyjaciółmi, co nie jest takie proste jak może się wydawać. 







Książka wydana porządnie, mimo, że potwornie nie podoba mi się okładka. Nie pasuje.
Po za tym jest fakt, który bardzoo mnie dziwił, a mianowicie: NIE MAM KACA KSIĄŻKOWEGO! W dodatku po zakończeniu jednej z moich ulubionych serii ever! No halo!
Nawet nic nie czuję. Nie jestem załamana. Skończyło się...okay i tyle. Nie wiem co się ze mną dzieje.

                       Ocena książki: 7/10

Była to chyba najgorsza część sagi. Może mam takie wrażenie przez duży czasowy odstęp? 

Jeśli już przeczytaliście tę część lub dopiero zaczynacie swoją przygodę z Wybranymi koniecznie podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach ;)


 



3 komentarze:

  1. Mnie ta część się bardzo podobała, ale też nie miałam kaca książkowego. A to moja ulubiona seria. ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc ja jej jeszcze nie czytałam,ale jest to jedna z moich ulubionych serii.Jakoś nie ciągnie mnie do czytania tej części.

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram! To była najgorsza część serii. Poprzednie wręcz pochłaniałam i czekałam z utęsknieniem na kolejną część...a teraz cieszyłam się, że już kończę....naprawdę uwielbiam tę serię, ale w ostatni tomie czegoś zabrakło

    OdpowiedzUsuń