czwartek, 4 czerwca 2015

100 książek, które chcę przeczytać

Postanowiłam jakoś uporządkować moje wszystkie listy książek do przeczytania i tak oto mamy nowy post :)
Z góry uprzedzam, że kolejność tej listy jest przypadkowa :p


  1.  Mechaniczny Anioł
  2. Mechaniczny Książę
  3. Mechaniczna Księżniczka
  4. Fangirl
  5. Niezłomni
  6. Szukając Alaski
  7. Papierowe Miasta
  8. 19 razy Katherine
  9. Will Grayson, Will Grayson 
  10. Szklany Tron
  11. Korona w mroku
  12. Zabójczyni
  13. Księga cmentarna
  14. Koralnia
  15. Nigdziebądź
  16. Cyrk Nocy
  17. Cud chłopak
  18. Klątwa tygrysa 
  19. Black Ice
  20. Czerwona Królowa
  21. Mroczne Umysły
  22. Nigdy nie gasną
  23. Po zmroku
  24. Krąg
  25. Ogień 
  26. Klucz
  27. Akademia Wampirów
  28. Cudownie tu i teraz
  29. Utrata
  30. Toxic
  31. Akademia Dobra i Zła
  32. Ps. Kocham Cię
  33. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej pioruna
  34. Morze potworów
  35. Klątwa tytana
  36. Bitwa w labiryncie
  37. Ostatni olimpijczyk
  38. Charlie
  39. Szepty o wschodzie księżyca
  40. Zagubiony heros
  41. Syn Neptuna
  42. Znak Ateny
  43. Dom Hadesa
  44. Krew Olimpu
  45. Piąta fala
  46. Piata fala: Bezkresne morze 
  47. Jutro. Nie ma już żadnych zasad
  48. Jutro 2. W pułapce nocy
  49. Jutro 3. W objęciach chłodu
  50. Jutro 4. Przyjaciele mroku
  51. Jutro 5. Gorączka
  52. Jutro 6. Cienie
  53. Jutro 7. Po drugiej stronie świtu 
  54. Kroniki Ellie
  55. Kroniki Ellie 2. Nieuleczalna
  56. Kroniki Ellie 3. Przyciągając burze
  57. Więzień labiryntu
  58. Próby ognia
  59. Lek na śmierć 
  60. Powód by oddychać
  61. Oddychając z trudem
  62. Biorąc oddech
  63. Ocean na końcu drogi
  64. Dotyk Julii
  65. Sekret Julii
  66. Dar Julii
  67. Poradnik pozytywnego myślenia
  68. Prawie jak gwiazda rocka
  69. Wybacz mi, Leonardzie
  70. Czas żniw
  71. Zakon mimów
  72. Zac & Mia
  73. Pretty Little Liars
  74. Obsydian
  75. Onyks
  76. Opal
  77. Dziewczyna z pomarańczami
  78. Numery. Czas uciekać
  79. Numery. Chaos
  80. Numery. Przyszłość
  81. Wszechświat kontra Alex Woods
  82. Niebezpieczne Istoty
  83. Lawendowy pokój
  84. Księżyc nad Bretanią  
  85. Saga Ognia i Wody: Wielki Błękit
  86. Przez bezmiar nocy
  87. Wielki Błękit
  88. Monument 14: Odcięci od świata
  89. Monument 14: Niebo w ogniu
  90. Monument 14: Wściekły wiatr
  91. Życie na wieczność
  92. Czerwone jak krew
  93. Białe jak śnieg
  94. Czarne jak heban
  95. Faza pierwsza: Niepokój (GONE)
  96. 7 razy dziś
  97. Dom tajemnic
  98. Beta
  99. Wilkołak. Dlaczego ja?
  100. FEED. Przegląd końca świata
Tak to wygląda w skrócie :D Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie te książki jeszcze w tym roku.
Jeśli czytaliście którąś z powyżej wymienionych powieści koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarz ^^
Miłego dnia kochani! xx
 

11 komentarzy:

  1. Czytałam książki: Klątwa tygrysa, obie serie z Percym (została mi tyko ostatnia część - Krew Olimpu),
    Klątwa zaciekawiła mnie, czytałam z zapartym tchem, ale nie sięgnęłabym po nią jeszcze raz.

    Percy Jackson, z kolei został moim (1,2,3,4....) mężem :) Uwielbiam te książki, choć w swoich zbiorach mam tylko trzy części. Jeśli nie przepadasz za bardzo za mitologią, to po tych seriach zmienisz zdanie :)

    Jeśli chodzi o te pozycje w twojej 100, które i ja chcę przeczytać to:
    Czerwone jak krew, Białe jak śnieg, Czarne jak heban, Mechaniczny Anioł, Mechaniczny Książę i Mechaniczna Księżniczka.

    Zapraszam do siebie ;) http://scg-po-prostu-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinie! ;) Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
    2. Czy mogę wykorzystać Twój pomysł z tego posta na swojego bloga?

      Usuń
  2. Obawiam się, że żadnej z tych książek nie przeczytałam jeszcze, ale mam już "Czerwoną Królową" :)
    Nominowałam Cię do LBA!
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominację! ♥ Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  3. Czytałam 18 książek z Twojej listy. Najbardzie polecam wszystkie czesci Gone zniknęli, to byla piewsza saga ktora mnie tak wciagnela ze czytalam pod kołdrą oraz Mroczne umysły(pierwsza cz najlepsza. Percy Jackson i ogolnie wszytkie książki Ricka Riordana.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Prawie jak gwiazda rocka" - uwielbiam, idealnie pasuje do niej stwierdzenie, że po burzy zawsze wychodzi słońce. Szczerze polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam papierowe miasta ogólnie to polecam fajna książka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytałam papierowe miasta ogólnie to polecam fajna książka

    OdpowiedzUsuń