poniedziałek, 18 maja 2015

Zaczynamy!

Witam wszystkich serdecznie! To już moja druga przygoda z blogiem i mam nadzieję, że będzie o niebo lepsza od pierwszej :) Bez zbędnego zanudzania powiem tylko, że to przede wszystkim blog o tematyce książkowej, także jeśli kochasz czytać to dobrze trafiłeś!
Będę zamieszczała tu recenzje książek, podsumowanie każdego miesiąca, cytaty i różne książkowe przemyślenia. Później z pewnością dojdzie kilka nowych rzeczy, wiele się pozmienia, ale to dopiero wersja startowa, więc bez obaw ;)
Do zobaczenia już niedługo!

12 komentarzy:

  1. Widzę, że nie jestem jedyną co zapragnęła pisania o książkach ;)
    O tyle różnicy, że ja startuję jutro~~
    Pozdrawiam i życzę dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę powodzenia! ;)

      Usuń
  2. Witamy w blogosferze! :-) Życzę powodzenia i wytrzymałości, bo początki są trudne (wiem z własnego doświadczenia).

    Pozdrawiam
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam twój Facebookowy profil i cieszę się, że założyłaś bloga. Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy witamy! :) Życzę powodzenia i wytrwałości, bo choć ja zaczęłam praktycznie rok temu, czasami miewałam momenty, w których miałam wrażenie, że piszę do samej siebie XDD

    Ściskam! :D
    http://czytam-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam twoją stronę na FB i myślę, że blog będzie równie dobry jak stronka xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że nie jestem jedyna która zaczyna. Powodzenia :* Zapraszam do siebie http://littlebooksmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! :D Też dopiero zaczynam ;)

    http://ocean-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń